fbpx

Livrare și retur

Expedierea produselor se face în maxim 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, pentru produsele aflate în stoc, cu excepția produselor la care termenul de producție menționat în descrierea produsului este mai mare.

Predare personală în Oradea – produsele se vor putea ridica personal de catre client de la sediul firmei.

Se poate opta pentru expediere prin:

  • Poşta Română – taxa de expediere este 12 lei ;
  • Firma de curierat rapid Fan Curier – taxa de expediere este 15 de lei, cu condiţia livrării în localităţi în care exista sediu Fan Curier. Coletele se pot expedia și în localități în care nu exista sedii ale acestei companii de curierat, taxa de expediere fiind comunicată telefonic clientului, după plasarea comenzii. Livrarea sambata se taxează cu un cost suplimentar de 7 lei.

Coletele ajung la destinatar de regulă, în 3-5 zile lucrătoare, în cazul expedierii prin Poşta Română, sau în 24-48 de ore, în cazul expedierii prin firme de curierat rapid.

IMPORTANT ! – În momentul în care aţi primit/ridicat coletul de la curier, vă rugăm să verificaţi integritatea coletului iar în situaţia în care observaţi că ambalajul este deteriorat ori vi se pare suspect (suspectaţi faptul că a fost desfăcut) atunci vă rugăm să desfaceţi coletul în prezenţa curierului pentru a verifica conţinutul coletului. Orice probleme legate de integritatea coletului (colet spart, banda adezivă personalizată este ruptă şi înlocuită, etc) ori de conţinutul coletului (produse lipsă, deteriorate, etc) va trebui să le semnalaţi imediat pe procesul verbal de predare/primire al curierului şi în prezenţa curierului, în caz contrar societatea noastră nu este responsabilă pentru integritatea produselor sau conţinutul coletului deoarece nu putem demara procedurile legale necesare între societatea noastră şi firma de curierat.

Retururi

Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv în termen de 14 zile lucrătoare conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, și poate returna produsul (produsele) în același termen de 14 zile, numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică acestea să nu prezinte sub nicio formă semne de uzură. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clienților prin curierat rapid sau Poşta Română. Comenzile care au fost ridicate de la sediul BIJUTERII UNIQUE DESIGN sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerț la distanță **, ci vanzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzatoare cu scopul și nevoile clientului.

Orice comandă personalizată (cu designul propus de client) este expediată numai după confirmarea clientului, din acest motiv bijuteriile realizate la comandă nu se pot returna. Se consideră comenzi personalizate toate inelele, acestea realizându-se după plasarea comenzii, pe măsura clientei.

BIJUTERII UNIQUE DESIGN nu va accepta primirea coletelor returnate, trimise cu ramburs. Pentru detalii legate de retur, vă rugăm să ne contactaţi telefonic la 0745 35 35 36.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. BIJUTERII UNIQUE DESIGN va inapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. In cazul achizitiilor cu transport gratuit din suma rambursată se vor deduce:

  • 15 de lei (cheltuielile de transport până la client, suportate de Bijuterii Unique Design, în cazul în care coletul a fost expediat prin Fan Curier), respectiv
  • 12 lei (cheltuielile de transport până la client, suportate de Bijuterii Unique Design, în cazul în care coletul a fost expediat prin Poșta Română).

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.

**Extras din Ord. 130/200. Cap. 1, Art 2, a) Contract la distanta – contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.

In cazul produselor achitate în avans, returnate, se anunta telefonic clientul cu privire la retur. Dacă acesta dorește sa i se re-expedieze comanda,  va avea de achitat doar taxele de transport pentru tur-retur (indiferent dacă a fost un serviciu gratuit sau nu), plus taxele de re-expediere.  In cazul în care clientul nu dorește re-expedierea comenzii, i se va rambursa contravaloarea comenzii, mai puțin costul transportului (indiferent daca acesta a fost gratuit sau nu – 12 lei pentru Poșta Română și 15 lei pentru expedieri prin Fan Curier).

In cazul în care clientul nu dorește re-expedierea produselor, i se va rambursa contravaloarea comenzii, minus taxele de transport tur-retur.

Orice comandă ulterioară plasată de acest client va fi expediata cu condiția plății în avans a produselor.

In cazul produselor expediate în regim de plata ramburs, se anunță telefonic clientul cu privire la retur. Dacă acesta doreste sa i se retrimită comanda, va trebui sa achite în avans valoarea produsului, dar și cea a transportului tur-retur, prin plata cu cardul, virament bancar sau PayPal. La acestea se adaugă, dacă e cazul, taxa de transport pentru re-expediere.

In cazul în care clientul nu dorește re-expedierea produselor, dar plasează ulterior comenzi pentru alte produse, va fi obligat la plata taxelor de transport tur-retur pentru comenzile neachitate. Orice comandă plasată de acest client va fi expediată cu condiția plății în avans a produselor.